Απομακρυσμένη Διαχείριση
Γράφτηκε από τον/την Ράπτης Σπυρίδων-
Κατηγορία: Τεχνική Στήριξη
-
Δημοσιεύθηκε : 13 Οκτωβρίου 2015
-
Εμφανίσεις: 2763
Στα πλαίσια του έργου: «ΣΤΗΡΙΖΩ-Οριζόντιο έργο υποστήριξης σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών στο δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξης του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων «Διόφαντος» αναπτύχθηκε η υπηρεσία απομακρυσμένης υποστήριξης και συνεργασίας Helper.
Η υπηρεσία Helper επιτρέπει σε ένα διαχειριστή να αποκτήσει απομακρυσμένη πρόσβαση στην επιφάνεια εργασίας χρηστών που έχουν κάποιο πρόβλημα με τον υπολογιστή τους προκειμένου να τους προσφέρει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης. Η υπηρεσία Helper μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί αντίστοιχων υπηρεσιών όπως ο TeamViewer, χωρίς όμως τους περιορισμούς τους και παρέχοντας λειτουργίες και δυνατότητες που ενσωματώνονται καλύτερα με το ΠΣΔ (LDAP πιστοποίηση, κεντρικοποιημένη καταγραφή γεγονότων κ.α.).
Αρχικά οι τεχνικοί θα πρέπει να εγκαταστήσουν το λογισμικό helper viewer που θα βρουν στον ιστότοπο http://helper.sch.gr/admin χρησιμοποιώντας τα στοιχεία σύνδεσης τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Από την άλλη πλευρά ο χρήστης (σχολείο) θα πρέπει να εγκαταστήσει το helper agent μέσω του ιστότοπου http://helper.sch.gr και κατά την εγκατάσταση να τοποθετήσει τα στοιχεία της μονάδας.
Στη συνέχεια, μετά από προσωπική επικοινωνία, ο χρήστης θα παρέχει ένα κλειδί που παράγεται από τον helper agent στον τεχνικό και έτσι ο δεύτερος θα μπορεί να πραγματοποιεί απομακρυσμένη πρόσβαση στο τερματικό από το οποίο έχει παραχθεί το κλειδί. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η χρήση της υπηρεσίας είναι πιλοτική και το εργαλείο μπορεί να πραγματοποιήσει συνδέσεις για την ώρα ΜΟΝΟ σε υπολογιστές οι οποίες συνδέονται μέσω του ΠΣΔ.
Κατεβάστε το helper agent εδώ: